Dražba
Dražba je postopek nakupa in prodaje blaga, tako, da se z licitiranjem ponudnikom omogoči oddajo ponudb za nakup ponujenega predmeta.
Ponudba
Ponudba je plačilo določenega zneska za določen predmet na licitaciji.
Ponudnik
Udeleženec licitacij, ki ponuja ponudbe za ponujene predmete.
Prodano
Beseda, ki jo dražitelj izreče ob sprejetju končne ponudbe za predmet ponujen na dražbi.
Dražba starin
Dražba, ki ponuja starinske predmete enemu ali več ponudnikom.
Dražba nepremičnin
Dražba, ki ponuja nepremičnine včasih tudi vsebino posestva. Medtem ko tovrstne dražbe tradicionalno vključujejo tudi vsebino v nepremičninah, nekatere licitacije ponujajo le nepremičnino brez inventarja.
Dražba brez pridržkov (pridržane cene)
Dražba, ki ponuja prodajo blaga najvišjemu ponudniku, ne glede na ponujeno ceno. Mnoge galerije in dražbene hiše imajo določene najnižje ali »pridržane« cene, ki določajo najnižjo ceno predmeta za katero se bo ta na licitaciji še prodal. Dražba brez zadržkov pridržane cene nima. Če je najvišja ponujena cena za Ferrari en euro, bo Ferrari prodan za en euro.
Kupljeno brez vračila
Preprosto pomeni, da predmet licitacije kupite v stanju, v katerem je predstavljen. Ker je večina dražbenega blaga starinskega, rabljenega ali izrabljenega je posledično temu primerno to potrebno tudi upoštevati pri ponudbah. Kupci naj pred oddajo ponudbe skrbno pregledajo predmete na
licitaciji, kajti predmete namreč ne morete vrniti kakor tudi ni povračila denarja.
Ponudnik v odsotnosti
Ponudba, ki jo ponudi ponudnik, ki se fizično ne more udeležiti dražbe. Takšne ponudbe običajno v imenu ponudnika pripravi član dražbenega osebja. Drugi načini, kako lahko kupec odda ponudbo, če se dražbe ne more udeležiti, je prek telefona ali spleta z dogovorom dražbene hiše.
Cena kladiva
Končna sprejeta ponudba ali najvišja ponujena cena, ko dražitelj reče "PRODANO", se imenuje tudi "cena kladiva".
Dražbena vročica
Je tekmovalno vzdušje ponudnikov, ki se udeležijo licitacije. Simptomi vključujejo: potne roke, lahkomiselnost in nepremišljene ponudbe za predmete. Dobri dražitelji znajo na licitacijah narediti pravi spektakel.
Kupčev premium
To je pristojbina, ki se doda "ceni kladiva" oziroma končni ceni predmeta. Provizija dražbenih hiš običajno znaša 10% ali 15%. Ker pa se pogosto prodajalci in kupci dogovarjajo o ceni brez proviziji dražitelja, so dražitelji prisiljeni nadoknaditi ta znižanja s "kupčevo premijo" oz. ceno, ki se doda prodani ceni.
Dražitelj
Voditelj dražbe, ki sprejema ponudbe in odločitve ponudnikov.
Pomagači (Floor man)
Osebe, ki dražitelju pomagajo pri predstavitvi predmetov ter opazovanju ponudnikov med dražbo. Med licitacijo je ta oseba vaša neposredna povezava z dražiteljem, ki mu vaše ponudbe posreduje.
Zvišana ponudba ali "Bump"
To so ponudbe, ko ponudnik ponudi višjo ponudbo kot jo predlaga dražitelj. Ta namen se uporablja za ustrahovanje drugih ponudnikov. Dražitelj pa to ceno zaščiti ter ta povišan znesek uveljavlja za naslednjo ponudbo. Na primer: Ponudbe se višajo po ceni 25 evrov do 150 evrov. Nato pa nek ponudnik izreče 200 evrov, čeprav bi bil naslednji znesek 175 evrov. Ta dvig za 50 evrov bo zaščiten in
uveljavljen pri naslednji ponudbi, zatorej bodo naslednje ponudbe »skakale« po 50 evrov in ne več po 25 evrov.
Prodajalec, pošiljatelj
Je oseba, ki naroči dražitelju, da v njegovem imenu na dražbi proda njegov predmet ali posest ipd.
Provizija
Pristojbina, ki jo dražitelj zaračuna prodajalcu za prodajo njegovega blaga na licitaciji. Vsaka dražbena hiša ima svoje provizije, večinoma pa znašajo od 5% pa do 20%.