William Vickrey je modeliral štiri vrste dražb
Angleška dražba
Angleška dražba je znana tudi kot odprta dražba in je danes najpogosteje uporabljena. Gre za odprto dražbo z naraščajočimi cenami, kjer udeleženci licitirajo drug proti drugemu, pri čemer je vsaka naslednja ponudba višja od prejšnje. Dražitelj govori cene, ponudniki pa oddajo svoje ponudbe,
dokler noben ponudnik ne bo želel ponuditi višje cene od izrečene. Postopek se konča, ko dražitelj sprejme najvišjo končno ponudbo. Te vrste dražb se običajno uporabljajo za prodajo vin, starin, umetnin, stvari…
Nizozemska dražba
Nizozemska dražba se na Nizozemskem uporablja za prodajo kmetijskih pridelkov in cvetja. Gre za odprto dražbo s padajočimi cenami, kjer dražitelj začne licitacijo z visoko izklicno ceno in postopoma niža ceno, dokler eden od ponudnikov ni pripravljen sprejeti te cene ali, ko je dosežena pridržana cena. Blago za prodajo se dodeli na podlagi ponudbenega naročila, kjer prvi najvišji ponudnik izbere svoje izdelke, sledi drugi najvišji ponudnik in tako naprej, dokler se zaloga ne izčrpa. Nizozemske dražbe se uporabljajo za pokvarljivo blago, kot so cvetje, ribe, tobak in občasno za naložbene vrednostne papirje.
Zaprta dražba s prvo ceno
Na dražbi s prvo ceno znani tudi kot slepa dražba, vsi ponudniki oddajo zapečatene ponudbe hkrati, tako da noben ponudnik ne pozna ponudbe svojih konkurentov. Vsak ponudnik lahko odda le eno ponudbo in ne dobi priložnosti, da spremeni svojo ponujeno ceno. Medtem, ko na tradicionalnih dražbah prodajalec proda predmet najvišjemu ponudniku na dražbah s prvo ceno prodajalec proda predmet licitacije najnižjemu ponudniku. Takšne vrste dražb se pogosto uporabljajo pri javnih naročilih.
Zaprta dražba po drugi ceni
Dražba z zapečatenimi ponudbami po drugi ceni je podobna licitaciji s prvo ceno, le da najvišji ponudnik predmet licitacije dobi, po ceni drugega najvišjega ponudnika. Na primer: Če je najvišji ponudnik zmagal na dražbi s ponudbo v višini 500 evrov, druga ponudba pa je bila za 400 evrov, mora zmagovalec plačati drugo ponujeno ceno, torej 400 evrov. Na takšni dražbi prodajalec ponujen predmet proda po drugi najvišji ponudbi. Te vrste dražbe se uporablja v avtomatiziranih kontekstih, kot so ponudbe za spletno oglaševanje v realnem času.